Frakt & retur

Frakt

Rask levering er høyt prioritert hos oss! Vi gjør vårt aller beste for å levere så raskt som overhodet mulig til enhver tid. Vi behandler varer fortløpende og har Bring som vår fraktleverandør. Har du Posten sin app kan du følge forsendelsen din hele veien gjennom. Du vil også få melding på SMS når varen er klar for henting eller om Posten ikke klarte å få pakken i postkassen din.

Leveringstid er normalt 2-6 virkedager. I enkelte tilfeller kan det ta 4-8 virkedager før varen blir levert. Vi tar forbehold om forsinkelser i perioder med stor pågang hos Bring. Standard fraktkostnad på 79 kr.

I tillegg til sending pr post er det mulig å få varene levert hjem på døren i Sandefjord. Dette kommer opp som et alternativ når et Sandefjord-postnummer tastes inn. Bestiller du før kl. 16:00 mandag - fredag, kan du få pakken levert hjem samme kveld (mellom kl. 17:30-19:30). Per dags dato leveres det ikke ut varer lørdag og søndag.

Klikk & Hente - Med Klikk & Hent kan du reservere varen og hente i butikk etter 2 timer. Dette er en rask, enkel og trygg måte å handle på.

 

Reklamasjon

Dersom vi har pakket feil vare er det viktig du gir oss beskjed innen 14 dager etter varen er mottatt. Da vil vi betale returkostnaden og sende deg riktig vare, gitt at den fremdeles er på lager.

Ved mottakelse av varen må du som kunde inspisere denne, og reklamere skriftlig eventuelle feil eller mangler samt returskjema. Ved fabrikasjonsfeil, eller svakheter på sømmer og lignende har vi 6 mnd garanti på våre varer. Det forutsetter at du som kunde gir beskjed til oss innen rimelig tid. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på epost, for å videre dokumentere hva som er problemet med varen. Legg ved minst 3 bilder. Nærbilder som viser fabrikasjonsfeilen/problemet med produktet, og ett oversiktsbilde.

OBS! Dersom vaskeanvisning ikke er fulgt, varen er brukt unormalt mye eller ikke til egnet bruk, faller reklamasjonsretten bort.

Vi tar heller ikke ansvar for pynt og stener som følger med på enkelte produkter. Ta vare på kvittering eller ordrebekreftelse fra kjøpet ditt, da du kan bli bedt om å fremvise kvittering eller ordrebekreftelse ved behandling av en reklamasjon

Vi tar forbehold om at varen kan være utsolgt.

 

Angrerett

Dersom du skulle angre kjøpet har du selvfølgelig full returrett. Forutsetningen for retur er at du returnerer varene innen 14 dager (jf. Angrerettloven § 20) fra du mottok leveringen, og at varene er i samme stand som når du mottok pakken (ikke er brukt, vasket eller skadet/ påført flekker, smuss o.l.). Vi plomberer undertøy. Ved retur må plagget fortsatt være plombert. Ved prøving av badetøy, gjør det over ditt eget undertøy. Ved retur av badetøy skal hygieneremsen være på. Alle merkelapper o.l. MÅ sitte på varene ved retur.
Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angrerettskjema (som lå vedlagt i forsendelsen), du vil da få tilbakeført det du har betalt. Kjøper betaler returporto.

Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Angreretten kan derfor ikke benyttes av firmaer eller andre som har handlet som ledd i næringsvirksomhet (jf. Angrerettloven § 5, punkt a)

Hvis du hever hele kjøpet vil du få tilbakebetalt varenes verdi, innen 14 dager etter at vi har mottatt din retur. Du vil få en epost når din retur er ferdigbehandlet. Når du handler med faktura og returnerer deler av ordren din, trekker du i fra beløpet for varene som er returnert og betaler resten av din faktura, så slipper du purregebyr. Vi oppdaterer fakturaen så snart vi har behandlet din retur. Har du allerede betalt fakturaen din, ber vi deg skrive på ditt kontonummer på returskjemaet slik at vi får sørget for tilbakebetaling.

Returadresse:
Carmen c/o C. Mendoza
Jupiters vei 4F, 3226 Sandefjord